Суботи треба святити тільки тому, що є такий Закон?

Якщо брати описані у Біблії події, пов’язані із суботнім днем, можна побачити багато цікавих фактів. Є поширена думка, що закон вперше з’явився на горі Синай, в якому Бог передав своє ставлення до суботи. Якщо розглядати питання суботи з перших сторінок книги Буття, можна побачити, що сьомий день був благословенний і освячений ще до гріхопадіння. Буття 2:3 «І поблагословив Бог день сьомий, і його освятив…».

Цікаво, чому Він це зробив? Буття 2:3 «… бо в нім відпочив Він від усієї праці Своєї, яку, чинячи, Бог був створив». Бог відпочивав у освячений день. Тобто принцип проведення суботнього дня Бог заклав ще до гріхопадіння людей.

Цікаво, що буде коли земля звільниться від гріха? У книзі Ісаї читаємо такі слова: «І станеться, кожного новомісяччя в часі його, і щосуботи за часу її кожне тіло приходитиме, щоб вклонятися перед обличчям Моїм, говорить Господь». Якщо в Біблії написано, що ми будемо приходити щосуботи перед Боже Обличчя, то це означає, що суботній день особливий і на небі.

Тепер виникає питання. Якщо до гріхопадіння даний суботній день, і після очищення землі суботній день буде особливим, то чи субота це діло лише закону? Субота — це благословенний день для зустрічі з Богом. І за цим принципом живе все небо.

Навіть коли Христос говорив про майбутні великі гоніння, то сказав: «Моліться ж, щоб ваша втеча не сталась зимою, ані в суботу». Христос наголошує, що навіть після Його смерті субота залишиться важливим днем.

Підсумовуючи можна сказати, що субота після гріхопадіння представлена у законі. Разом із тим, субота є благословенним і освяченим днем, проведення якого було, є і буде сконцентрованим на поклонінні Богу.

Бакалаврант богослов’я Володимир Михед
Фото: ja-tora.com